Tisdag friskvård

Ja,igårkväll skulle man vara på jobbet till 5
för att vi skulle lyssna på nån snubbe som skulle
snacka om friskvård,de handlade typ bara om träning,
muskler och leders uppbyggnad och funktion..
de va ganska intressant stundvis faktiskt..
Och han var ju duktig på att prata och lite rolig
lite då och då :P.
Och nu idag då så har vi alla en egen halvtimme
med honom.. han har typ varit personligtränare,
utbildad massör,spinning och gym instruktör
och varit med i landslaget i idrott och utbildad
kostrådgivare,så han kan ju sin sak förmodligen :P
Ska fundera ut om de är nån fråga jag vill fråga honom : )
Man ska typ göra nå tester,han sa att man skulle visa om man
kan göra sittups( de kan inte jag :P )
osså ska han mäta en och hålla på,
de ska bara ta en halv timme så de hoppas jag på :P
för efter de ska jag åka och träna :P.

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra,
de visar sig väl..

vi hörs sen iaf.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR