Tisdag stolt!

De va riktigt bra att gå på den där egna halvtimmes friskvården,
som för mig tog en kvart men ändå :P
Jag fick berätta om jag tränade,vad och hur mycke och såvidare.
och om jag åt alla mål om dagen,frukost,lunch och middag
och speciellt frukost då eftersom att sånna där alltid pratar om
hur viktigt de är att äta frukost osså fick jag säga vad jag åt till frukost och sånt.
Han sa att de va jätte bra att jag åt frukost för många i min ålder gör inte de,
men de förstår inte jag för jag är jätte hungrig på morgonen :P.
Sen vare nått test man skulle göra med en stång,skulle man hålla i den
och ha armarna raka och liksom dra armarna över huvudet och bakom ryggen
för att se rörligheten i axlarna som också är viktigt,jag klarade de bästa man kunde
klara på de : )
Osså mätte han midjan och rumpan ( :P ) osså dividerade han dom så skulle man ha
0,79 eller mindre,jag hade 0,68 : )
Och han sa att jag va i så bra form att mig skulle man förvänta sig lite
mer av när de gäller prestation i träning.
Och fettma var ju inte änns i närheten av nått problem för mig.
Och dom gamla vanliga röker-snusar du frågorna,
nej på allt och han verkade ganska nöjd med mig,
så de va kul att höra allt de där av nån som vet vad han snackar om.
Så jag vart faktiskt mäkta stolt över mig själv! : )

Efter de åkte jag och tränade i en timme så nu ska
jag ducha och laga lite mat åt mig och bubben sen : )

Chao.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR