torsdag

Idag har jag städat,
ända tills damsugarn gav upp,
asså den dog inte,de är en laddningsbar
och jag är seg när jag damsuger så den hinner
ladda ur innan jag är klar :P
så köket får jag nog ta imorrn..
men annars damsög och moppade jag överallt : )
Sen åt vi middag och åkte och lämnade igen ihza,
åkte hem till mamma en snabbis och sen sjutsade
älskling mig till träningen,men jag kände hur orken i benen
inte fanns osså vare jätte mycke folk,
men jag tränade lite iaf sen tog jag faktiskt
en låång promenad,från nacksta hem till haga ;) haha.
Och nu har jag kollat på du är vad du äter,vad blire för mat
och sen ställde jag mig i duschen i typ en halv timme och
tvätta håret :P skönt!

Nu väntar jag på att bubben ska komma hem.
Han är ledig imorrn så vi ska försöka få upp
hyllorna vi har köpt och även få på benen på sängen..
Kul att han är ledig, få ännu en sovmorron med han och
slipper vara ensam på dagen : ) lovely.

Och jag har nu köpt min jacka som jag blev kär i! : )
den fick dock följa med älskling i bilen eftersom jag skulle
på träning ( ville ikke ha med den dit,vem vet vilka tjuvaktiga
fingrar som finns där :P , jag ville inte riskera nått! )
så jag kan inte lägga ut nån bild på den,
men imorrn kan jag lägga ut en bild.. om jag kommer ihåg ;P

Näe,nu ska jag gå och hitta nått att tugga på och sätta mig
i soffan ett tag.
Godnatt people!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR