torsdag

Shit va den här veckan har gått snabbt asså..
Idag gruvar man sig för att gå utanför dörren,hela stan är vit
och det yr fortfarande snö där ute.. menmen,jag får väl dra på mig luvan då,
jag måste ju åka och träna även fast de snöar :P .
Igår som de var så fint :/ solen lyste och tillochmed värmde lite! och fåglarna sjöng och ja,
de kändes som litew "för-vår" men jag kan lova att de hinner snöa flera gånger innan de blir riktig vår.
Och ikväll vill jag åka till birsta och shoppa,de där lilla rabatthäftet som jag fick
förra veckan eller när de var..,de går ut idag,de gäller bara tills idag så jag måste dit :P.
Ska kolla om fia vill med,vet att hon var där igår men jag tycker hon kan följa med mig ändå! :P

nee,nu ska jag packa väskan och dra mig mot bussen.

Ha en bra torsdag!


fia

när ska du dit då? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR