Torsdag natt

Ikväll har vi varit på ikea och handlat lite hyllor,
sängben,ljusgrejjer,lampor och en iskubgrejj ;)
Sen åkte vi hem och kollade på slutet av halv åtta hos mig,
första gången jag faktiskt såg vem som vann tror jag :P
Sen vare sveriges värsta bilförare,haha ganska roligt att så dom :P,
vem vet,man kanske deltar där nån gång.. :P
Sen årets kock och nu har nyss Dolt under ytan slutat,den är bra.
Nu äre sex and the city och sen äre 2½män men de börjar 01.55 så
de får jag nog ta och missa idag :P
Vi fångade några bilder på ett mystiskt fyrverkeri på södra förut,
ingen aning va de va men de hördes och syndes väl!
Och precis när jag skulle lägga in bilderna på datan så jag kunde
lägga in dom i bloggen så tog batterierna slut i kameran! suck!

Näe,nu börjar sex and the city igen.
Ska kolla på de sen gå och sova..

Godnatt på er!


Andreas

kul :)



Hoppas du får en underbar fredag nu och en jätte bra helg! Ha det bäst :)


Blogg: http://andreasarzen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR