Bakis-söndag

Igår vare partaj här hemma!
Linus kom hit först,sen kom jonas och sofie
och sen fia,sen tingen och sen kom även våran granne simon.
Älskling och Dan var också där ett litet tag innan dom gick ner till jonas,
( som vi sedan våldgästade när vi va på väg ner till stan )
Vi satt mest och surra,lyssnade på musik och sånt.
Sen gick linus,jonas och sofie hem
så de va jag,fia,tingen och simon som åkte ner på stan : )

       
         
             
            
           

Så imorse när jag vaknade mådde jag inte så bra.. :P
så jag har legat i soffan heela dagen,och kollat på tv osså
kollade jag på skönheten och odjuret : )
drack Te och saft och hallonkräm och mjölk,åt ett halft paket nudlar.

            

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på
The F word.
Och vänta på att älskling kommer hem,
då ska vi se madagaskar 2 : )


fia

kolla bolt :D jag vill ha bilderna men du kan skicka dom imorgon :D:P haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Diana

disney <3


Blogg: http://BlackAngeel.skyrock.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR