Fredag

Idag äre fredag : )
Imorse hade jag stält klockan på 8
för halv 10 hade jag ett möte på arbetsförmedlingen,
Tror ni att jag kom upp klockan 8?
Nee,såklart jag inte gjorde :P jag vaknade typ 09.20 :P
Som tur var så var de bara nått "ungdomsinformation"..
Bara jag inte försover mig och missar mötet med handläggaren :P .

Igår va jag,älskling och carlgren på K-rauta och köpte färg och grejjer
till tvbänken jag ska måla ;P Men de gör jag nog nästa vecka för då har jag inget å göra,
jobbar bara måndag,vad jag vet.

Nu ska jag gå och hitta några kläder jag kan ta på mig,
ska på stan med fia : )
Föresten så har jag glömt att berätta att jag har köpt ett par Chinos
( så jävla fula : D ) jag behövde ett par jobb-byxor,svarta,så de fick bli ett par sånna :/ :P haha
Nya jeans måste jag ha också,har typ två par som jag använder..

Dagens outfit


  
                                             Jeans,svart vanligt linne och en tröja på de.
                        Och håret HELT ostylat faktiskt,inte fönat eller plattat eller nått! : )
                                                          Väldigt enkelt och bra : )

Näee,nu ska jag gå och diska lite och vänta på att fia är redo :)
Chaao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR