Fredag..

Inatt sov jag sammanlagt ungifär 2 timmar..
jag hade ett migränanfall (dom kommer ta mig fan
alltid på nätterna.. )
Så jag var vaken mellan 00 och 04.30 typ..
va på toa några gånger och gjorde lite otrevligare saker..
Så de ända jag kunde tänka när de började närma sig att kliva upp..
Hur fan ska jag klara den här dagen,med ett arbetspass på 8timmar?!
Efter ett migränanfall är iallafall jag väldigt matt och "öm" i huvet,
så de kändes mest bara tungt att kliva upp,hade fortfarande ont i huvet
och mådde lite illa också.
Men jag åkte till jobbet,och klarade mig igenom hela dagen : )
på min eftermiddagsrast satt jag i massage-stolen i 15 minuter,sköönt : )
Men jag missade älskling,när han var och handlade hos oss,
han skulle handla till våran middag,tacos ; )
Så jag åkte hem vid halv 6,la mig i soffan till halv 8 typ osså började
vi med maten,osså kom danne så han åt med oss,även fast han nyss hade ätit hemma :P.
Våran tacos såg väl så lockande ut ;)
Nu har dom gått till coop och köpa godis eller nått : ) hihi.



Nu har jag fått mina gardiner men ett par av dom var fel färg.. noooo!
jag som hade längtat efter att få sätta upp dom.
Skulle försöka mixtra med gardinstängerna men jag såg att de inte va några skruvar me
så jag gav upp..

Näe,nu ska jag gå och plocka undan maten ;P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR