Fredag

Heeeej.

Nu är vi hos älsklings mamma och pappa igen,
jag gick drog hit efter jag hade varit på arbetsintervjun som
jag va på idag,I´ve got a new job! : ) hihi.
I onsdags va jag och mamma på birsta,
hon köpte lite saker åt oss på Ikea men vi hittade fortfarande
ingen tvättkorg,grrr. Min nuvarande tvättkorg är jätte fin! :P
Igår va vi nere hos jonas(som bara bor något hus dedanför oss )
och dom kollade på hokey och jag spelade harpan ;P.
Ikväll ska vi på bio med heeela gänget,
först ska vi promenera ner till stan och äta tacobufe på biteline
( Äntligen för jag har aldrig provat den,bufen asså! )
och sen ska vi gå upp till bion och se den nya wallanderfilmen.
De är typ jag,älskling,dan,höckert,emelie,elfner,rickard,jonas och peter.
Det blir nog roligt : )

Och i slutet på nästa vecka får vi nog internett,Fan va skönt!
Nu när man bara har tvn så upptäcker man hur mycke skit de går på tvn.
Och speciellt när man är hemma på dagarna som jag :P

Aja,nu börjar jag bli jävligt hungrig men man måste ju spara sig tills ikväll! ;)

Tjings


fia

vart har du fått jobb :D ??


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR