Lördag

Igår kväll kollade jag på scrubs till klockan 02 : )
 Turk -"so you can be more than just a nurse"
Carla - "JUST a nurse?"
Turk - "Did i say just a nurse,a meant A nurse!"
Haha så roligt när han säger de,han säger de typ 2-3 gånger
i de avsnittet :P

Imorse vaknade vi vid 10 typ,
älskling fixade frukost
och sen kom peter och rickard och kopplade in
hemmabion,men de saknas fortfarande en kabel,SUCK!
Kommer aldrig bli färdigt fan.

Nu har han åkt på match och ikväll ska han till peter
och blablabla,
jag sitter väl hemma jag då,inte så sugen och åka til peter och bara sitta,
kolla på hans lilla tv på ishockey,nej tack..
då sitter jag hellre ensam här hemma,
är inte så sugen på å göra nånting,
jag har hamnat i nån liten depression,men den går över..
Kanske för att jag inte har haft nått att göra på länge,
på dagarna asså,när alla andra jobbar och går i skolan och sånt,
då har jag inget å göra.. gör samma sak varje dag,kliver upp,
kollar på tv,sitter vid datan,lagar mat,kollar på tv,sover..
Skulle lika gärna kunna sova igenom hela dagarna..

aja,nu ska jag inte vara depremerande längre..
ska göra.. nått.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR