Lördag kväll

God afton..

Jag har nyss varit på coopnära,
de är så behändigt att ha en affär så nära
( ibland inte när man faller dit och köper massa onyttigt?! ;P )
men jag gick dit iaf för jag var sugen på nått,
så jag köpte två chokladkakor Marabou och litet paket glas : )
jag har ju en tv-kväll framför mig med Körslaget och nån lång film
på 4an "Durplex" aldrig hört talas om den men ben stiller och Drew barrymore
är med så då borde de kanske va nått : ) jag ger den en chans iaf..

Pappa och Julius var här och hälsade på förut,
dom hade inte varit här än och pappa tyckte de såg jätte bra ut : )
Han blev,precis som alla andra,förtrollad av utsikten ; )
Julius sprang mest runt och ropade rumpa..  :P

Näe,nu börjar Körslaget..


fia

haha, rumpa rumpa rumpa!!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR