Lördag

Aa,då va snart den helgen slut också..

Idag har jag varit på stan med mamma,
jag köpte en kofta och foundation"svampar"
och hängde undan ett par jeans som jag kanske ska
ner och köpa imorrn.. jag måste fundera på dom,och testa dom igen.
sen när jag kom hem så la jag några kyckling vingar i marinad och
när älskling va på väg hem så lagade jag maten så
den va klar när han och danne kom hit.
Vi käka osså kollade vi på Körslaget,Team Hanna vann : )
Sen typ 21.45 gick vi iväg till coop nära och köpte godis
och gick hem och kollade på Bolt : )
den va bra,han är så söt när han ska lära sig att göra "hundögonen"
när han ska tigga : )
Och nu sjutsar älskling hem dan och sen ska vi nog gå och sova..

Jag och älskling (ja,jag har tvättat håret)

och jag och dan.


Imorrn ska vi nog åka hem till johanna och kolla in hennes
nya tatuering ;) osså ska vi köpa en present till min bror,ikke glömma!

Osså har jag tänkt på en sak,jag har ju fortfarande inte lagt
ut några bilder på våran lägenhet,men de är bara för att jag vill få de lite fint
och hemmatrevligt innan jag lägger ut bilder,så de inte ser så "nyinflyttat" ut ;)
Osså kommer ju våran inflyttningfest framöver nån gång,
får se när den blir. Festen förra lördagen va ju en liten sammankomst bara,
tänkte ju att de skulle va nån mer på inflyttningsfesten : )

Aja,nu kom han hem så nu ska vi gå och sova,godnatt allihop!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR