Måndag kväll/natt..

Nu har vi nyss kommit hem från
innebandyn,mange spräckte läppen :/ :P..

Det gick bra och jobba också,
fick gå ifrån kassan lite vilket va väldigt skönt faktiskt,
jag tycker de är skönt och typ halv sitta på stolen
men idag testade jag att sitta riktigt och ställa in stolen
och allt(som dom säger att man ska göra)
men fan va ont i nacken jag fick.. :P
Slängde en blick på schemat innan jag gick,
jag jobbar imorrn också : )
Så imorrn blire möte med min handläggare på
arbetsförm. .. inte sova över,inte sova över,inte sova över!,
och sen kanske strosa runt på stan lite,kolla efter nya jeans kanske..?! : )
Och jobba på kvällen då.

Nu äre en halv timme kvar till 2½män,borde kanske inte
kolla på de eftersom att jag måste upp tidigt imorrn,
vi får se hur jag gör..
nu ska jag iaf gå och göra lite matlåda som älskling
kan ta med på jobbet imorrn..




fia

inte sova över, inte sova över ;) haha. kul att du får jobba :D:D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
fia

inte sova över, inte sova över ;) haha. kul att du får jobba :D:D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR