Onsdag

Idag har jag då som sagt varit ledig,
jag har inte gjort så mycke,å va skönt de har varit : )
Tänkte att jag kunde åka och träna lite,tänkte nog köpa ett terminskort ändå..
även fast det känns onödigt dyrt för 4månader menmen.
men jag har sjukt ont i höften,vissa steg jag tar så känns det
typ som att två ben gnids mot varandra,alltså skelletben.
Och de är ingen dålig ursäkt för att inte behöva börja träna,
jag vill verkligen börja,jag behöver verkligen börja..
Så jag tänker ta tag i det nästa vecka!
Så mamma kom hit och fikade istället : )
vi kollade på semester svenskarna i Thailand ; )
osså kollade vi på våra thaibilder som hon inte hade sett.

Aja,imorrn äre jobb igen,dock bara 4timmar,
4-8 men de är ju bra timmar ; )
Osså kommer älskling och hämtar mig efter jobbet
 så ska vi nog åka och handla lite mat.

Jag har försökt mig på lite bloggdesign men de funkar ju inte,
blir lite smått irriterad så jag har lagt ner det just nu.. tror jag.
jag är ju ganska envis också så helst skare ju funka!

Nu äre Into the blue på tv,ska små kolla på den lite..
vänta tills my man kommer hem från träningen : )
Han som förövrigt är hur gullig som helst,
jag läste lite av han och dans konversation på msn förut,
dom surrade om att dom skulle köra skoter..
 `snackat me hanna nu
 så de är väll lungt
 men hon jobbade sent imorron : /
 så lite sur vart hon men hon är så söt å snäll så hon gick me på de iaf : )
 ja har världens bästa flickvän : )
´
Så sött sagt : ) Älskar dig!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR