Onsdag dag..

Nu äre typ två timmar sen jag skrev att jag skulle göra
en massa saker,men jag har inte gjort nått av de..
eller jo,diskat har jag ju gjort..

Men jag vart sugen på en promenad,
nu när de är bara -0.1 ;P
men de är de att vart ska man gå?
hur kul äre att strosa runt i skönsberg typ? eller här bland alla hus..
de finns ju ingenstans att gå..
De kanske är de ända negativa att bo så nära stan,
det finns ingenstans att gå ut och röra på sig..

Jag kom på att jag måste koppla ur hemmabion när jag ska
måla bänken,så jag ska kanske vänta tills älskling kommer
och kan koppla ur så de blir rätt :P
jag vill ju inte förstöra nått.

Jag vet inte hur mina blommor mår ovanför våra supervarma element :P
eftersom vi inte betalar för värmen så bränner vi ju på på högsta ;D
men de vettefan om dom klarar sig i den värmen..
dom ser redan lite trött ut :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR