Onsdag

Äntligen internet som sagt!
Nu slipper jga kolla på tv heeela dagen ;P
men istället så sitter jag här hela tiden istället för att
städa som jag hade sagt att jag skulle göra : / :P
Måste sätta upp massa hyllor och gardinstängerna,
men de känns som att jag kan behöva hjälp med dom :P.

Igår fick vi ju modemet så vi åkte direkt och köpte
ett data bord,så nu äre inte lika tomt i vardagsrummet : )
( men en massa sladdar istället :P )
Och med de där modemet fick vi en digitalkamera,helt gratis!
haha,de va nått special erbjudande dom hade när vi beställde internett så
den fick vi. värsta nya,jätte bra bilder.. skumt :P




Förövrigt.
Jag måste skriva lite mer så jag tänkte berätta om helgen ..
Ifredags va jag,älskling,dan,jonas,höckert,emelie,elfner,peter och rickard
på bite line och käka tacobufe (älskling åt pizza :P )
de va riktigt gott,första gången jag åt den där bufen så.
Sen satt vi där ett bra tag för sen skulle vi på bio och se nya wallander,
så vid halv 9 gick vi upp till bion,köpte lite godis och sånt och gick in och satt oss.
Filmen va riktigt bra,den va inte lik dom andra wallander,tror de va den bästa faktiskt : )
Sen åkte vi hem till jonas som bor alldeles nedanför oss,dom spelade hokey såklart
och sen gick vi hem och sov.
På lördag va mamma här och fikade på eftermiddan,
sen på kvällen kom fia hit och vi tog och blandade en "grogg" eller två,
sen åkte vi på 20årsfest hos emma.
På söndag kommer jag faktiskt inte ihåg va jag gjorde,men de va nog inget viktigt :P
Och i måndags hade jag ju mitt första prov-arbetspass på ica,
de va riktigt kul faktiskt : ) lätt,förutom alla PLU nummer som finns som man ska kunna :P
Hon jag fick jobba med var lika gammal som mig,jätte trevlig,synd bara att jag börjar jobba där för att
hon ska sluta jobba där :P
Jag fick lite kändisbesök typ svär föreldrarna kom jusåklart förbi ;P,
min gamla lärare martin från altinska och den läskiga killen från pizzerian :P
Igår tvättade jag för första gången :P 3 maskiner blev de! haha
Och ikväll har älskling träning,får se om jag förljer med och Coachar :P, eller om jag stannar hemma.

Aja,nu ska jag fortsätta titta efter gardiner :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR