Tisdag kväll

Idag va jag på möte hos min handläggare,
jag försov mig inte!  ; )
Det var lite intetsägande möte menmen :P
Sen gick jag på stan,köpte mig ett ppar nya jeans : )
sen gick jag hem,käkade och drog till jobbet,
visade sig att jag inte skulle jobba,jag hade läst fel..
så älskling kom och hämtade mig och vi åkte till peter
men peter va inte hemma,så jag ringde mamma och frågade om
vi skulle åka och köpa blommor,å de skulle vi.
så vi träffades på plantagen och snurrade runt hur länge som helst..
hittade inte så där tok mycke blommor och Ps. De är dyyyrt med blommor!!
de visste jag inte,iaf dom sorterna som jag tycker är fina var dyr,men jag köpte två stycken
till vardagsrummsföntret och två krukor till dom då,köket får jag ta en annan gång :P
Iaf så la vi ner blommorna på plantagen,men mamma köpte en vas åt mig där : ) tack.
Blommorna köpte vi på buketten i birsta c.
Sen åkte vi hem.
jag kollade på tv lite,sen kom älskling hem,vi fikade och nu ska vi sova : )

Godnatt!


fia

jobbigt att du inte jobbade :/ vad ska du göra i helgen då? :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
hanna

haha aa,de va störande :P .

Jag vet inte,funderar på partaj hos mig på lördag men vet inte.. durå? du va ledig lördag va?


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR