Tisdag natt

Hejåhå!
Idag jobbade jag mellan 12 - 21.15 då,
gick bra.. hade bara en timmes lunch men
de flöt på bra ändå : )
Tyckte själv att jag gjorde ovanligt många
fel idag men alla i personalen är ju så trevliga
så de gör inget,dom bara hjälper mig att rätta till allt
och så blire rätt och bra igen ; P
De kanske är för att jag är ny,sen när jag har varit där
ett tag så blir dom väl jätte arga och sura allihopa.. haha,
Näeee,de tror jag verkligen inte om dom!
Dom kanske kräver lite mer av mig när jag har varit där ett
tag men så äre ju.
Aja,älskling kom och hämtade mig när jag slutade,
vi åkte hem och gjorde lite fika och kollade klart på serien,
Främmande fågel hette den,
handlar om fågelinfluensan på Gotland,Ganska bra faktiskt.

Imorrn är jag som sagt ledig : )
Hade jag haft körkort och bil
( eller orken att sätta mig på bussen )
så skulle jag nog åka ut till birsta och köpa lite dekorationssaker,
vi har ju typ bara de viktigaste,och gardiner och lite ljus
men man måste ju få de lite fint,tavlor och sånt tänkte jag på,
de är ju lite tomt på väggarna just nu.
Men vi får se vad jag gör imorrn..
Jag är ju ledig hela helgen också så då kan jag ju annars
passa på att göra sånt där då.., eller nått. ;P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR