Torsdag

Imorse vaknade jag vanlig tid.. 11.30 :P
kollade på tv och åt frukost och sen tänkte jag att
jag skulle ta en promenad så jag gick ner till stan :P
köpte två koftor och två hårband och ett par trosor :)
Jag ville igentligen bara ha det svarta men de rosa hängde me så..
Koftorna är ju får gina,och kostade 49kr styck!
så jag tog två för dom är faktiskt jätte sköna! : )
Trosorna tänkte jag att ni inte behövde se :P


Sen fick jag sms om att jag hade fått ett paket
som jag skulle hämta på preem i haga,
så jag gick hem först,hämtade pengar och legget
och gick till preem..
Osså kliver jag in där och säger
-Hej,jag ska hämta ett paket..
-Ahaa.. säger killen bakom kassan,osså säger han inget mer!
-Aaa?! säger jag tillbaks..
-Aaa,de går väl bra.. svarar han.
Men är han dum i huvet,säg va fan jag ska göra iställe för
att stå där och uggla,dumnäsa!
så jag tar fram mobilen och säger numret som stog i smset,
osså säger han..
-Aaaa... .. legitimation?...
Hur jävla dryg som helst..
jag ger han legget osså börjar han knappa
osså säger han..
-De här är inte din legitimation..
-VA?
Osså visar han den osså ser jag bilden på isac..
NEJ,jag tog fel legg!!!!
Det var bara och vända och gå hem igen..
utan paketet.. och jag orkade inte gå tillbaks.



fia

HAHAHAH duktig du är :D :D :D :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR