Torsdag natt.

Aaa,här sitter jag och när blev klockan 01.35?

Jobbade till 20 idag då,gick bra..
johanna var och hälsade på mig : )
Och carlgren också ;P
Osså vare en av mina kollegor ( flashigt ord )
som skulle till fjälls imorrn och ville komma iväg
lite tidigare så hon frågade om jag ville ta hennes pass,
och jag är ju inte den som är den,så ja,de tog jag.. dock bara mellan 1-5
men de blir lagomt de på en fredag : )

Ja,vi for ju som sagt och handlade,
kundvagnarna hade typ fryst fast i kedjan som dom sitter fast i
så jag sprang runt bland alla kundvagns ställen som en iller,
hittade en vagn och tog me mig den.
Vi handlade nästan för exact lika mycke som första gången vi storhandla!
Köpte hårfärg också så jag kan trolla bort utväxten.
tänk om man aldrig hade börjat färga håret.. va enkelt de hade blivit!

Så med andra ord så vart jag ju inte ledig imorrn,
så jag tänkte försöka gå och lägga mig nu kanske.

Bye´s

Ps.Lägg märke till min nya header!
jag och bubben! : )
tyckte han skulle få vara me där : )
för han är så fin och bra!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR