-

( ibland kommer man fan inte på nån passande rubrik :P )

Anyway..
var som sagt ner på staden med fia förut
bytte tröjja precis innan jag gick ner så de fick bli min
söta topp från Cubus,dock nått år gammal så den finns
nog inte kvar ;P



Köpte faktiskt ingenting på stan,helt otroligt! ;)
eller jo,vi fikade ju men de räknas inte..

Haha,brödet behövde sola mer än vad jag behöver!!
Det var de vitaste jag sett :P



Och medans vi satt där och svullade i oss våra mackor
så kom vi överens om att vi ska åka utomlands nästa sommar : )
Vi satsar på Kreta och vi tar med boysen : )
Båda killarna har blivit medelade om våra planer och dom
tyckte de lät som en bra idé så nu äre bara att börja spara pengar :)
Ska bli jätteskojj,kul att ha nått att se framemot även om de är ett år kvar :P.


fia

jag ser fram emot det jätte mycket :D haha kommer bli skoooj


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR