32

32 grader står det på termometern just nu!!!
helt otroligt,men skönt : ) tycker jag :P.

just nu ligger båda mina favvosar och sover och jag
sitter här jag :P jag hatar att sova på dagen så jag får
underhålla mig vid datan medans dom "vilar" :P

Vi ska väl ner mot stan om ett tag,
sen äre ett väldans tjat om att åka och bada men
jag vet inte om jag är mogen att bada i havet än :P
vi får se hur det blir med de.

Idag har jag gjort väldigt lite men tiden flyger iväg
ändå,jag har varit ute med embla,kollat på tv och diskat.
gjorde även sallad förut men orkade inte göra min vanliga sallad
så jag gjorde en enklare variant.. sallad,gurka,tomat och feta : )
osså måste jag visa emblas snygga stilar och sovställen..

  Sallad :)                      Grodan                        huvudet i duschen

Och kvällens outfit..,

Tror det får bli min nya klänning från GinaTricot..
och sandalerna till det.

Näe,nu ni,ska jag försöka få liv och dom här sömtutorna :P
ut och njut i värmen nu : ) kom ihåg att den stannar inte föralltid.


fai

haha söt hunden. :) och klart att du ska bada. ;)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR