Lördagkväll

nu har jag kommit hem från jobbet för ett tag sen,
även denna dag klarade jag igenom ett 12-21 pass : )
mellan 12 -18 satt jag i kassan (förutom lunchen)
så vid 18 då sa jag till oscar att nu byter du av mig!!
så jag fick gå runt och göra nånting annat men inte länge,nejnej.
Såklart nånting ska hända när jag är ute i butiken,
det larmade om att en kyl inte var som den skulle så
jag fick springa runt och leta reda på vilken kyl de var och sen
hålla på och ringa och fråga massa saker och tillslut ordnade det sig,good : )
Jag och oscar stängde och vi båda skulle ta bussen hem
men då ringde hans tjej så vi skulle få åka med henne
för att vi märkte att bussen inte gick förns 21.53 :P
då när hon kom och plockade upp oss på busshållplatsen
så frågade hon om inte dom andra på busshåll platsen skulle åka me,
så dom fick också hoppa in ( 3stycken) haha,de va så jäkla shysst : )

Så nu sitter jag hemma och funderar på om jag fasen ska gå
och lägga mig snart :P finns inget på tvn och inget annat å göra..
och imorrn är jag ledig så då ska jag förhoppningsvis sova länge : )
Gatufesten hade varit kul men jag är så nöjd just nu att jag valde att inte gå,
skulle aldrig ha orkat!! :P

Ha en trevlig kväll då!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR