Måndag

Igår skrev jag ingenting för vi var inte hemma..

Vi sov ganska länge,skönt : )
och sen åkte vi till alnö och gick nån strandpromenad,
de va jätte mysigt och sen åkte jag,älskling,hans mam/pap till hans
syrra och fikade sen åkte jag och bubben på ikea och skulle kolla om badrumsskåpet vi
ville ha hade kommit tillbaks men de hade det inte så vi frågade när de skulle komma
och då skulle de tydligen inte komma tillbaks i huvetaget :P då blev vi lessna,
så vi tänkte.., vi kan väl köpa demo exet,de som dom visar upp likom
men när vi kom upp på badrums avdelningen så var de redan någon som hade
köpt de,de var borta iallafall.. men vi tittade runt och på en vägg där alla skåpen hängde
så hängde de ett sånt längst ner,och vi skyndade och hitta nån och frågade om vi fick
köpa det,och de fick vi!! :D då vart vi glad igen : ) så nu har vi det , hehe!
Sen åkte vi och grillade hos hans mam/pap sen hem och började kolla på en serie..
harpers island tror jag den hette,den var spännande så vi såg typ 4 avsnitt :P
men sen vart klockan 00 så då gick vi och la oss.

Köpte nytt te,jätte gott vare och godis : )


på promenaden,    badhunden : )   ramlar runt bland stenarna :P


Slocknade som en drogad gris
                                           efter promenaden och badet
                                            och bus med shakira..


                                                      Mina två älsklingar : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR