Nattinlägg

eller njaa,natt och natt vet jag väl inte,
klockan är 00.22 men lite natt äre ju..

Vi har nyss varit ute på en längre promenad
med Embla så nu är hon kissad för natten :P.

Sitter och kollar efter något nytt roligt plagg,
kollar faktiskt efter en topp för en gång skull :P
tänkte att sommaren verkar inte vilja komma tillbaks
så de är meningslöst med kläning,hur kul de än är med klänning!
Älskar ju klänningar men de är riktigt snygg med en snygg topp ibland
också : ) men de är det,.. vad ska man ha till?!
I slutet på Augusti ska vi ut på en båttur med jobbet,
åka en sväng med medvind och käka buffé : )
och då vill ju jag såklart ha något nytt på mig :P
aja,iallafall,har hittat två riktigt snygga men jag har
världens beslutsångest så de kan ta ett tag å välja..
kanske lägger in bilder imorrn så kan jag få lite hjälp :P

För nu äre dags för sängen tror jag..
imorrn blire förmodligen en liten roadtrip och köpa
ett nytt köksbord : )

Nightinight





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR