Onsdag

Sista dagen på semestern,suck!
är på lite dåligt humör och det kanske är för att
jag ska tillbaks och jobba :P tors-sönd..
menmen,de går säkert snabbt när jag väl är där.

Men som sagt.. en dag kvar!
Alldeles strax ska jag ner och möta fia på stan,
se om vi hittar nått skojj.


ser sjuktrött ut idag :P haha
iallafall så drog jag på mig mina jeansleggins och en tshirt,båda från Gina.
Väldigt ovanlig outfit,inte! men vafan ska man ha på sig då :P

speciellt när sommarn verkar ha gett upp för oss och skitvädret håller
ett stadigt grepp!! idag är dock lite finare,inte lika många moln och hela 16 grader!!
näe nu har jag kommit på det,det är vädret som gör mig på dåligt humör :P


Näe,nu ska jag ut med embla sen pallra mig ner mot staden.
Ha en härlig dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR