Söndagkväll

ja,idag äre ju faktiskt söndag :P

Dålig uppdatering från mig just nu för
jag sitter typ inget vid datan..

Men idag så började jag iallafall 08.30(!)
de är tidigt för mig :P haha.
Och slutade 17 och då kom älskling och hämtade
mig och sen åkte vi och mötte upp älsklings tremänning
och hans tjej på willys och gick in och handlade tacosgrejjer,
for hem till oss och började laga mat och efter att vi hade käkat
så åkte vi bort till minigolf banan och spelade lite golf,
jag är så fruktansvärt dålig på minigolf så jag har inte en aning varför
jag envisas med att spela :P äventyrsgolfen i piteå var mycke roligare
än vanlig sketen minigolf.
För att ni ska förstå hur dålig jag är så kan jag säga att älskling vann med
44slag och jag kom sist med 91 slag :P. haha ni fattar!

Mja,nu äre snart sängen som gäller,
för länge sen igentligen,börjar 08.45 imorrn.. jäsp!
På onsdag ska vi nog ner till gävle och köpa ett nytt köksbord :P
haha nödvändig resa för ett bord och stolar men de var fint och
ganska billigt så.

Näe men nu säger vi godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR