tisdag

godmorron alla glada : )

Idag funderade jag på att dra ner på stan
men jag vet faktiskt inte om jag orkar.. :P
iallafall så har jag nyss plattat håret och de
är så roligt tycker jag för jag tycker alltid att håret
känns längre då :P : )



jag älskar att ha långt hår men när de blir långt
så tycker jag att de är jobbigt så då klipper jag av det :P
men nästa gång jag går till frissan ska jag fasen inte klippa av det
lika mycke som förra gången,ovanför axlarna va de!!
de va lite mer än ett år sen,de växer ganska fort ändå,men kunde gå fortare :P
ingen som har nått magiskt knep? ;P

Idag åkte jeans legginsen på,
ifall att jag skulle på stan,men nu sa fia att de regnade borta
hos henne så de kommer väl hit snart kanske..

mina älskade jeansleggins,
ser lite dammiga ut för allt fastnar på dom :P


Näe,men nu ska jag försöka göra nånting :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR