Torsdag

Det är redan torsdag..
idag äre också varmt,typ 25 grader.
jag har inte så mycket å säga för jag gör inte så
mycke,men ikväll så jobbar jag iallafall,
ser dock inte fram emot mina lång pass nu i helgen
men de är väl för att jag har haft dom korta passen ganska
länge nu. Men snart äre semester å det ska bli skönt : )

Igår var vi iallafall ner på gatufesten och skulle äta nånstans,
det var helt omöjligt att hitta nått bra ställe,det var absolut proppat överallt!
men i olearys tältet så fanns det gott om plats,det var nog för att det inte
fanns så mycke mat att välja på.. men jag hittade nån kycklinggrejjs jag ville
ha och de skulle dom framför oss i kön också ha men då vare slut på den!
suck! så de fick bli en nachostallrik för mig :P och en boston burgare för bubben.
sen gick vi och köpte lite remmar och sen åkte vi hem,bytte om till badkläder och
åkte ut på alnö och mötte upp danne och carlgren och åkte till nån strand,
och där tog jag faktiskt mitt första dopp i havet för i år!! hehe.
embla badade också,alla badade faktiskt. lite bilder tog jag.

                            E      M     B      L     A

badpojkarna         min badpojke : )       fjäder :P




Mumsan

MORMES BADHUND !!!!!!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR