..

Glömde säga förut att vi var ju på bio igår : )
vi såg baksmällan och den var faktiskt rolig :D
"Theres a tiger in the bathroom" haha.

Och innan bio så va vi ju och handlade mat och jag köpte
studentpresent åt fia och jag hann även köpa nått till mig själv också ;P
En parfym som jag har sniffat på ett tag DKNY,
och ett rosa nagellack : )


Nagellacket är ju från Mavala,nummer 52 och heter Toulouse.
Båda kommer från Kicks.

Så nu har jag målat på mitt nya lack på både fingrarna och tånaglarna,
de blir fint eftersom jag tror att jag ska vara hel svart ikväll,
och jag tänkte tillochmed ha byxor på mig!!
eller ja,jeans leggins men de är ju som byxor :P,
jag orkar inte gå runt och frysa,räcker med att vara barfota :P.
Ska inviga mina gladiatorheels : )






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR