Fredag

Jag var ner och mötte fia på stan förut och
jag hittade en fin klänning,eller hittade,jag har hittat
den för länge sen för första gången och nu köpte jag den.
slänger in en bild på den sen kanske.
Osså köpte jag även ett par nya solbrills eftersom mina gamla
har varit borttappade sedan länge!
Sen drog vi hem till mig och tog med embla och sallad
och vatten och filt ut på våran gräsmatta och låg där och njöt några timmar : )
Bilder lägger jag in när fia har lagt in dom på datan!

Just nu sitter jag med färg på utväxten och väntar på att
det ska bli klart så jag kan tvätta ur det och duscha..

Det är kanon väder idag,29 grader visar våran termometer..,
och de ska vara i skuggan!!!
Aja,jätte skönt iallafall och man kan äntligen gå i lite sommarkläder : )

för att det vart dåligt med bilder nu så lägger jag in en töntig ego bild :P
mohaha osminkad till tusen :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR