Godmorron måndag

Ja,jag vaknade strax efter 10 imorse,
vilket betyder att jag har sovit typ 10timmar i natt : )

Jag skulle lägga in bilderna sen i lördags igår men
vi var inte hemma på hela dagen.
Vi skulle först kolla ut nån bra liten strand på alnö men de
var smockat överallt,och eftersom vi har embla så kan man
inte lägga sig vartsom helst.. så vi tog ett varv runt alnö och sen
ringde peter osså åkte vi till han osså åkte jag,älskling,peter och sandra
till en sjö uppe i laggarberg nånstans och låg där och sola och BADA!!
haha mitt första dopp,de var jättevarmt i sjön,verkligen inte ett dugg kallt,
så de var jätte skönt. Sen åkte vi hem till peter igen och låg ute på hans gård
och solade lite och sen åkte vi till älsklings mam/pap och blev bjuden på skräpmat :P
fast inte så skräpigt i mitt fall eftersom jag nästan aldrig äter pizza.
de blev en räksallad med fetaost : )
Sen åkte vi ut på tranviken för boysen skulle spela wollyboll
men jag var tvungen att sätta mig i bilen för jag fick så ont i huvet :/
och de gick inte över så vi åkte hem vid 21.30 typ och jag slängde mig i soffan
med ipren och då försvann huvud verken,.. därför orkade jag inte sätta mig vid datan
ihuvudtaget igår kväll.

Men nu ska jag lägga in bilderna snart så dom kommer upp senare.
nu ska jag iallafall läsa igenom dagens reklam och se om jag hittar
nått roligt : ) ska iväg och handla lite salladstillbehör sen också.
Lika fint väder äre idag också,häärligt : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR