Hej onsdag

Nu har jag nyss ätit lunch och ska snart börja
dra mig mot jobbet!

Ihelgen har dom lovat jätte fint väder och jag
är ledig heeela helgen : ) fantastiskt!
fredag ska det vara 23grader på lördag 26(!)
och söndag 25 : ) jag hoppas de blir så så att man får
njuta av lite sol,man började ju undra vart den hade tagit
vägen.. men jag hoppas också de blir fin väder på våran semester!!

Så i helgen har vi planerat en liten utgång,
så vi kanske får ta med oss en filt eller stolar ner på gräsmattan
och sitter där,hehe : )

Och just ja,nu har vi bestämt golv och väggar och de blir nog klart den här
veckan : ) och mindre än en månad tills dom börjar flytta ur lägenheten
så de är inte långt kvar,snart dax att börja packa ihop här : )


Aaaah,värme.. : )   (Thai)


fia

klart vi ska sitta ute om det är varmt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR