Lördag

go´kväll!

Jag trodde aldrig att den här dagen skulle få ett slut,
var inte så mycke att göra på jobbet så tiden gick absolut
inte lika fort som den brukar göra.. :P
När jag kom till busshållplatsen såg jag att bussen inte gick förns
21.53 och jag var där typ21.15,de var alltså mer än en halvtimme kvar
så jag tog en promenad över alnöbron och tog bussen därifrån :P

Igår då iallafall så var vi hos älsklings mamma och pappa och grilla,
fast dom var ju inte hemma :P vi lånade grillen bara :P
jag,älsk,carlgren och johanna vart de,vi drack bar lite och spelade
yatzy och så : )


Twister och Froosh köpte jag när vi var ute och åkte på dagen
osså äre mina fina grillspett som jag gjorde med kyckling,rödlök och svamp : )


Nu sitter jag och smäller i mig lite glass och tänkte kolla hur min sim gubbe mår :P
haha så nördigt.
Godnatt på er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR