Lördag

Imorse började jag 08.45,
de va ju skojj me tanke på att vi inte
gick och la oss förns klockan 2 igårnatt :P. 4timmars sömn,jippi!
Vi kollade på "vi hade iallafall tur med vädret,igen",
jag har inte sett 1an,men de gör inget,jag tror 2an är lika dålig ändå :P.
Jobbade iallafall till 5 idag,älskling kom och hämtade mig och vi
åkte och hämtade Embla och sen hem och gjorde Tacos : )

Och idag äre ju nationaldag och allt,
vilket mest har irriterat mig :P,eller inte national dagen i sig utan
tönteriet med röd dag..
imorse skulle jag ju me bussen 08.15..
tror ni att de kom någon buss? svar nej!
jag fick ju ringa bubben som låg och sov så han
fick kliva upp och sjutsa mig (sötnosen).
Och på jobbet när tidningarna kom så frågade jag Dan
-Kom det ingen dagbladet och sundsvallan?
-Nee,de är röd dag.
Och sen kollade jag på tidningarna,dom kostade 12:-
(dom brukar kosta 10:- :P)
-Varför kostar dom 12 helt plötsligt?
-De är röd dag.

haha åå!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR