Måndag

Nu vare så där länge sen jag skrev igen..
har inte haft nått att skriva så då blire så :P..

Jag har iallafall jobbat helgen och var ledig igår
så då var vi i birsta osså var vi hos pappa för dom hade
inte sett Embla än :P vi har haft henne i en månad nu : )
Sen på kvällen så kollade vi på Fredag den 13de,
det hade tydligen gjorts en ny så den såg vi,
myste till den med massa gotta : )

Idag har jag inte hunnit med så mycke,
tiden går ganska fort på dagarna ändå,
speciellt när man börjar sent,som jag idag.
Men jag har hunnit diska iallafall :P
hade tänkt lägga i lite slingor i håret men jag hade
ingen riktig lust till de så de får nog bli imorrn kanske.

Och nu i veckan ska vi iväg med dom som vi ska
köpa lägenheten av och vi ska få vara med och bestämma
färg på de nya badrummet,golv och väggar ska bytas : )
hoppas de finns nått fint att välja mellan!!

Och midsommar äre på fredag också,
vet inte vad som händer då faktiskt..
vi är bjudna till en stuga men jag är inte så sugen
på nånting igentligen för jag jobbar lördagen så då vill
man vara i tillstånd att kunna jobba och orka kliva upp så..
aja,vi ser väl vad vi hittar på.

Och nu ska jag göra lite mat innan jag drar till jobbet.
Ha en fin dag i det mindre fina vädret..



emmis

Vart ska ni flytta?:D Ps vi måste ses. Kan ju inte ses en gång i halvåret liksom:P

Emma igen

är det till klippgatan:S:P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR