Måndag

Godmorron!

Jag tänkte visa lite bilder från våran picknick tur igår :)
Jag,bubben,embla,dan och carlgren åkte till galtsröm för att
fiska,jag fiskade inte för jag har inget spö så jag låg på filten mest hela
tiden och läste min tidning (som var på engelska?!)
Och sen kom bror och hans tjej och jojnade oss
med grillad kyckling och potatissallad : )
Och embla badade för första gången!
Sen när vi kände oss klara i galtsröm så åkte vi till skatan och
hittade nån resturang/fik där vi köpte glass : )
sen fiskade vi där vid nån liten sjö och sen vid 6 halv 7 åkte vi hemmåt.

 







Så,de va dom de : )


sofia

söt embla! :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Mumsan

Riktigt najsa bilder, men hur går det med körkortet !?!?!?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR