Söndag

Hejåhå!

Nu har jag varit jätte dålig på att skriva igen,
orkar bara inte sitta framför dumburken hela tiden och skriva :P.

Men idag iallafall så slutade jag 4 och då gick jag hem till mina
"svärföräldrar" :P för Embla var där och bubben skulle komma och hämta oss.
Osså åkte vi hem till dan,vi var som sagt bjudna på middag där och de vart ju grillat : )
fläskfile med ugnspot. sallad,beasås och grillade majskolvs : )
vi satt även ute och åt för de vart ju jätte fint väder på kvällskvisten,men värmen,
den vet jag inte vart den tog vägen faktiskt.. den va ju här förra veckan..

Aja,jag är jävligt trött faktiskt just nu,
så de får väl bli sängen nu.

Är jävligt sugen på ett par skor från hm,
någon som vet hur lång tid leveransen brukar ta typ?


Mumsan

Sluta svära....!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR