Torsdag

Imorse fick jag kliva upp till klockan som ringde,
typ halv 9 för halv 10 skulle vi ju som sagt vaccinera Embla,
hon vad jätte duktig : ) verkade inte känna nånting men så äre
för dom flesta,de går så fort så.

Och jag tycker synd om studenterna idag också,
inte de bästa vädret men studenten blir nog bra ändå ;)
Men kollade nyss på vädersidan och de såg ut som att solen skulle
kunna kika fram på kvällskvisten : )

Så grattis till min käraste vän Fia som tar studenten idag : )


Vet inte hur de blir om jag kan dra ner när hon ska ut på trappan eftersom
jag har embla hemma men jag kommer iallafall på mottagningen efteråt : )


Och ikväll ska jag följa med dom lyckliga studenterna ut på staden,
men inge länge eftersom jag jobbar imorrn : ( :P

Näe,nu ska jag kolla igenom garderoben,
se om jag hittar nått å ha på mig ikväll,
jag tror nämligen att min nya dress från Asos
kan bli lite små kylig om de skulle bli 9grader ikväll :P
Återkommer med resultat från garderoben ;P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR