Torsdag

Halloj!

Igår hade vi så mycke för oss så jag hade inte riktigt
tid att skriva ;P
Efter bubben slutade så åkte vi och träffade han som vi
köper lägenheten av osså åkte vi på golv ettan tror jag de hette.
Kollade på golv och väggar till badrummet,finns mycke fint men jag
tror ändå vi vet vad vi vill ha : ) de kommer bli fint. Stilrent och fint : )
Sen åkte vi hem till dom och skrev på köpeskontrakt så nu ären våran : )
Efter de så åkte vi och köpte mat för de vart så sent för att åka hem och börja laga mat..
klockan var typ 19.30 när vi var hemma.
Sen gick vi ut på en längre promenad med Embla
och sen hem och kollade på nya wallander filmen och myste i soffan : )

Imorrn äre midsommar och de blir nog att vi tar över bubbens mam/paps hus och
grillar där! hoppas de blir någorlunda fint väder!!

Igår va jag ner och hämtade min telefon hos mamma
för den glömde jag i tisdags när jag var där
och jag hann även en sväng på stan :P
Och hittade ett jätte fint linne : )
typ puder/korall färgat med en fin rygg,från Gina.

osså hittade jag även en låång,jätte mysig tjocktröja
(mamma har alltid klagat på mig att jag köper tjocktröjor på
sommarn..,men de är ju då dom är billig : ) )


Näe,nu ska jag slänga i mig frukosten och dra mot jobbet snart.
ha en trevlig dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR