Torsdag

Hallå alla glada!

Idag äre jätte varmt och skönt igen
och solen strålar för fullt,hur bra humör blir man inte på! : )

Idag har jag hunnit med att duscha och tvätta håret,
varit ute med embla några gånger,gjort lunch och middag
+middag till bubben. Skulle hälla av vattnet från spagettin och jag är
lite lat när de kommer till durkslag,så jag brukar bara ta en gaffel eller nått
och hålla emot spagettin och luta kastrullen så vattnet rinner ut men idag kom
fingret på fel ställa och fick en släng av de typ fortfarande kokande vattnet så nu gör det ont! : (
aja iallafall..
Jag har ätit blandad frukt,bland annat färsk annans,hur gott är inte det!!!
Osså nu har jag ätit min tidiga middag som bestog av en goood sallad,
Sallad,gurka,tomat,bulgur,kikärtor,paprika och fetaost : )
Det är även de jag har ätit hela veckan till middag så jag känner
mig lite duktig : )

      
     Annas : )                   Salladen !                meee : )

näe,nu ska jag snart dra emot jobbet..
ha en trevlig kväll och njut av solen : )


fia

så jävla less att man måste jobba mär det är så fint :( vill vara ute. haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR