Fredag 27/3

Idag äre fredag och jag börjar klockan 3 och slutar 20.00,
efter de ska jag nog bara hem och kolla på finalen av lets dance kanske.

Jag tänkte bjuda på en liten lista eftersom jag har så tråkigt just nu. ;P

Du heter? hanna
Vad tror folk om dig? Förmodligen att jag är en bitch
Stämmer det? Man måste tycka om sig självför att andra ska kunna tycka om en.
Och om man tycker själv att man ser bra ut och folk kan se det gör en inte till bitch.
Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår : )
Brukar du skratta för dig själv? Ja,äre nått som är roligt så skrattar man ju :P
Var bor du? Sundsvall
Trivs du där? Mja,skulle hellre bo i en större stad men den duger ibland.
Tex om man ger sig fan påre så äre nästan gång avstånd till allt :P
Äger du några converse?No,det gör jag inte.
Sprit,cider,öl eller vin?Sprit och cider tack,gärna lite tequila ;)
Brukar du bli för full? Det har hänt..
Spytt offentligt?Det har nog hänt,men de va länge sen.
i dont do that anymore ;P
Är du allergisk mot något? Nej,inte vad jag vet eller märker av och det tackar jag för!
Hur svarar du i mobilen? "Aaa hallå" eller om de är okänt nummer så lägger jag till "Aa det är Hanna"
Brukar du komma i tid? JA,nästan alltid. Det är viktigt.
Vanligast färg på dina kläder? Svart tyvärr :P men lite färggladare plagg finns de där inne i
garderoben också.
Vad tycker du om fötter? Jag säger nej till dom. De är fint när dom är bruna men
håll dom på avstånd!
Favoritdryck på morgonen? Vatten eller mjölk : )
Rakar du benen? Yes
När brukar du gå och lägga dig? 11 typ , om de är jobb nästa dag.
Är du blyg? Aaa,de är jag. Ännu en anledning till att Bitch stämpeln inte passar på mig.
Är du nöjd med ditt liv? Ja,de är jag. Det kunde väl få hända lite mer lite oftare men annars så.
Är du bortskämd? Nej,skulle jag inte påstå att jag är.
Vad gör du imorgon?Jobbar..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har en äkta vänskap,och de är såklart
med min vänn som jag har känt i 13 år,Fia! vi har gått igenom mycket och de vore bara konstig att
inte vara vänner längre,finns inte!
Sen finns de ju vissa som jag skulle vilja vara lite bättre vän med,eller ja,
det finns typ en och du kanske vet vem du är? eller inte :P
Drömkille? Min pojkvän,jag skulle vilja vara med han resten av livet : )
Vad saknar du? Ibland kan jag sakna tiden när jag var liten.
Osså saknar jag att ligga på en strand i ett varmare land : )
Vad använder du för shampoo? Elvital och sunsilk
Hur gammal är du? 19,fyller 20 i slutet av året : )
Tycker du om någon just nu? ja,såklart. I love!
Gröna eller röda äpplen? Röda
Är det okej att gråta? Ja,de är heeelt okej,varför skulle de inte va de?!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands
Bär du glasögon eller linser? Båda
Har du piercing? Har haft två stycken men tagit ut båda.
Vill du gifta dig? ja,nån gång.
Vill du ha barn? Ja.
Är du flygrädd? Nå så hemskt,de är nog min största rädsla,
även fast min lossas pappa är pilot och han förklarar allt,spelar ingen roll va
alla säger, jag är livrädd.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis eller chips : )
Har du tandläkarskräck? Aah,men de har blivit bättre me åren.
Är du morgon/kvälls människa? Absolut kvällsmänniska!
Ögonfärg? Blågröna
Biter du på naglarna? Aldrig! förstår mig inte på sånt.
Röker du? Nej,även fast jag har varit omringad av rökare hela min gymnasietid så
har jag aldrig börjat röka själv,jag tycker de är jätte snuskigt :P.
Hur ofta tränar/motionerar du? När jag har tid
Senaste låten du hörde? T.I feat justin - dead and gone

Jag tog bort några frågor från listan som jag hitta för vissa frågor var inte så roliga.
Så,nu har lite och läsa ;) hehe.

Jag har även suttit och tryckt i mig lunch/middag nu och ska
snart ner till bussen och åka till jobbet.
Vet inte hur de blir med middag idag,konstigt blire iaf eftersom ja är hemma
typ 20.45 ikväll :/ menmen,vi får väl se.

Ha en trevlig fredag allihop : )


fia

du är min bästa vän du med :D och du är ingen bitch haha :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR