Fredag kväll/natt

Idag kom jag hem typ 20.40 och då hade jag köpt med mig
nudlar som fick bli min sena middag.
Kollade på lets dance,kul att magnus vann : )
och sen kollade jag på ett Spårlöst avsnitt,
en tjej som letade sin pappa på Hawaii,de var sorgligt så jag släppte en tår
osså kom bubben hem och sa "men.. äru lessen?" haha.
Sen har vi kollat på LA ink och nu äre The hills have eyes,
men vi ska nog gå och sova snart,börjar bli lite trött och imorrn börjar jag 12.
Hoppas de kommer in lite varor imorrn,för ikväll när jag gick hem så fanns de
inte en ända vara att packa upp :P då blire lååång tråkigt.
Och på söndag är jag ledig,va skööönt,då ska jag försöka mörklägga sovrummet
och sova uuut på söndagmorron : )

Så godnatt nu ,
sov gott





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR