Hej onsdag

Hallåhallå.

Igår skrev jag faktiskt inte ett ända inlägg,
förmodligen för att jag inte hade nånting att säga :P
Jag var iaf hos mamma på kvällen och kollade på desperate H.
Mycket bra avsnitt igen! längtar tills tisdag! :P

Idag vaknade jag som vanligt vid halv 10,
kollade på topmodel och just nu äre oprah,
de handlar om barn med tallanger,
vissa är väääldigt duktiga!

Snart ska jag dra mig mot bussen och åka och träna lite,
sen ikväll blire väl bara att sitta hemma,
jag är lite less på de,jag har börjat tänka att
de inte händer nånting i mitt liv just nu,känns som att
allt står still. Och de är väldigt tråkigt.
jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det.

Jag hade även värsta drömmen inatt,
jag blev misshandlad på jobbet!
av en kille som inte jobbar där :P
fast i drömmen så gjorde han de.
Aa,jag vaknade iallafall av att jag grät :P.

Ha en bra dag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR