Löördag.

Ja,nu ser allt som de ska göra igen efter gårdagens festande : )
jag har städat undan alla glas och flaskor och burkar och diskat och tillochmed
damsugit! Jag vaknde vid halv 12 typ och då gick jag ut på en liten promenad runt kvarteret
för det var 2 grader varmt och kände för lite frisk luft : )
Chicken nuggets och sallad : )


nu tänkte jag bjuda på lite bilder från igår kväll.
Jag,älskling,fia,dan och tingen käkade tacos innan alla
dom andra kom hit.

    



Sen åkte pojkarna och då kom dom andra..
och då skulle vi och jag göra drinkar så jonas fick vara våran
iskross :P

  
Frozen strawberry dairuiri : )
   
Sen blev de vanliga med apelsinjuice.. och pratar me bubben :P
 


Sen vid 00 typ gick vi ner mot stan,
jag hade mina nya skor och jag blev så kär i dom,
dom var jätte sköna och fina är dom också : )
Det här hade jag på mig..

 
Svart klännig från H&M,leggins från H&M
och skorna från Dinsko.
Röda naglar och min nya ring från Gina.

Näe,nu ska jag börja med maten,
de blir fläskfile och ungspotatis och vitlöksbröd : )

ha en trevlig lördag!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR