Lördagen

Hallåhallå.

Imorse vaknade vi lika tidigt som vanligt,
typ runt 9 eller nått ..
Käkade frukost och sånt sen tog vi en promenad bort
på affären för jag skulle köpa grejjs till min matlåda.
Klockan halv ett sjutsade bubben ut mig till jobbet och klockan
ett började jag. Så fruktansvärt avundsjuk på er som kunde vara ute i vädret
vi hade idag! Hoppas ni utnjyttjade dagen bra :P
Har suttit nästan precis hela dagen och de känns
i ryggen kan jag säga.
De va så irriterande lugnt på kvällen,både hockey och melodifestival så..
va hade man förväntat sig! Så jag passade på att läsa två skvaller tidningar,
riktigt roligt när man inte har nått att göra :P.
Sen stängde vi och gick hem och nu har jag kommit hem för knappt
en halv timme sen. Så nu ska jag sätta mig framför tv och se va den har
att erbjuda. Vänta på att bubben kommer hem.

Ha en bra lördagkväll people!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR