Måndag

Imorse försov jag mig.. suck.
Jag var helt säker på att jag började klockan 17,
hade inte gjort nån matlåda eller nånting liksom.
Osså imorse vaknar jag,tittar på mobilen och ser 2 missade
samtal från jobbet,klockan var typ precis 9.
Så jag gick och kollade i min lilla "almanackebok" och där står
de ju såklart att jag börjar 08.45,jippiii..
så de va bara att slänga på sig kläderna,ringa och säga att jag var på väg
och kvart i 10 var jag på jobbet. De var ingen som vart sur,
dom till och med skrattade så de va skönt,men de ska inte hända igen,de va pinsamt.
Så nu har jag kommit hem och funderar på att laga mat men orkar inte riktigt :P.

Vad ska man göra ikväll då?
träna vore ju bra men vi får se : P :)

ha en trevlig kväll.


sofia

haha duktigt :P :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR