Måndag 23/3

Men suck på snön nu!
Nu snöar det igen! Man hade ju börjat fått in
vår känslan..
jaja,den kommer väl snart.
det ska dock vara minus hela veckan men
efter den här veckan kanske : )
väldigt tråkigt med snö iallafall när man sitter och kollar på vårkläder :/

Igårkväll orkade jag inte skriva eftersom datan var avstängd,
och vi gick och la oss innan beck var slut!

Det var iallafall en av dom segaste dagarna på jobbet hittils,
det fanns inga varor! Det ända som fanns å göra var att sitta i kassan,
och de var inte speciellt mycke folk så de va såååå segt.
Och frös som aldrig förr gjorde jag också,trodde jag hade blivit
smittad av nån men nu mår jag bra igen.. konstigt :P.

Idag börjar jag 5 , tror jag..
så jag ska bara vara hemma tills dess.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR