Måndag

Hallå där.

Har inte skrivit nått idag för jag har inte haft tid riktigt,
eller de har jag väl men jag tänkte inte på att skriva
för jag hade väl inte så mycke å säga osså när jag kom på
att jag skulle lägga in ett litet inlägg så hann jag faktiskt inte. :P

Imorse vaknade jag iaf av att de vibrerade i mobilen,
de var fia som skickade sms,typ vid 10.. :P
frågade om jag var vaken och om hon kunde komma och
hälsa på,självklart!
Så vi tittade på tv osså satt vi framför datan lite..
kikade på lite olika drinkar som vi ska försöka få ihop
nu på fredag när vi tänkte ta ha lite partaj : )
Om de är nån som är sugen på partaj så äre
bara att hojta till ; )
Ja,sen då iaf så gjorde jag ett av testerna på posten som jag
måste göra för att kunna förstå mig på posten och få jobba med den.
Det är det ända störiga på mitt jobb,att dom var tvungna att skaffa en postkassa,
jag tycker den är jobbig,och är alltid nervös när jag sitter där att
de ska komma nått konstigt paket som ska skickas till nått konstigt ställe..
Jag är ju mest nervös för att göra nått fel,
jag vill ju inte skicka nått paket till fel ställe,de vore förödande!
Sen åkte jag och jobbade till stänging,jag tycker om att jobba stängning : )
Och nu har jag bara suttit framför datan och glott. bubben gick och la sig för 2timmar sen :P.

Imorrn är jag ledig,skulle träna med fia men hon skulle ju "tvätta"
skojja : ) hon skulle tvätta :) det skulle jag också behöva göra,
kanske hinner slänga in nån maskin innan jag åker och tränar
(i min ensamhet .. :P) annars hinner jag ju alltid efter jag har tränat,vi ser väl.
jobbar onsdag,torsdag sen är jag leedig : ) till nästa måndag eller nått kanske..
iallafall till nästa vecka :P : )

Och sen kom ju posten idag,det var ganska mycke reklam så
jag tänkte att jag skulle hinna sätta mig och
läsa igenom den när jag åt innan jobbet,
men de blev stressigt värre så jag hann inte : (
Får läsa den imorrn till frukosten istället : )

Näe,om man skulle ta och gå och lägga sig kanske.
Godnatt!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR