onsdag kväll

ja,idag jobbade jag från 08.45 till 18.00,
de gick bra och imorrn börjar jag 08.30 till 18.00.
När jag kom hem gjorde jag middag,bestående av fil :P
jag orkade inte göra nått mer för bubben var hos tingen och åt där
så jag tog mig lite fil.
Nu har jag även druckit min dagliga dos kvälls te : ) :P
dricker nästan alltid minst en kopp te på kvällen,ibland på morronen också,
när jag hinner.

Just nu har jag ganska ont i ryggen,vet ikke va de beror på,
dom tjatar ju om att man ska ställa in stolen på jobbet men jag gör
de aldrig för jag tycker redan att jag sitter bra,men de kanske jag inte gör :P.
jaja,jag hoppas iallafall inte att de förvärras till imorrn.

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig och försöka sova nu,
väldigt tidigt för att vara mig men just för att jag måste upp så tidigt imorrn
och för att jag inte har nått att göra och för att jag har ont i ryggen.

Föresten så klarade jag båda post kurserna idag : )
jag var väldigt ovänn med testerna men de ordnade sig :P

Godnatt och sov gott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR